HLAVIČKOVÝ PAPÍR JAKO SOUČÁST CORPORATE IDENTITY

28.03.2020

Pro jasné identifikování firmy hned na první pohled je nutností vytvoření korporátní identity jako důležitého nástroje vedení firmy i marketingu. Součástí tohoto označení je i definice toho, jak má společnost vystupovat vůči klientům, jaké chování k sobě mají mít zaměstnanci navzájem, jak vzájemně komunikovat a podobně.

Hlavičkový papír považuje v dnešní době mnoho lidí za přežitek. Přesto se dá s jistotou říct, že součástí správné corporate identity je i on. Zlepšuje pozitivní vnímání zákazníky při písemné komunikaci. Ve vzájemné komunikaci s protistranou se jasně identifikujete a na první pohled dáváte vědět, kdo je odesílatelem. Hlavičkový papír posiluje vaši profesionalitu.

Co nesmí chybět na hlavičkovém papíře?

Důležitým prvkem na hlavičkovém papíře je firemní logo a to v dostatečné kvalitě a velikosti. Součástí neodmyslitelné firemní identity včetně jejího vizuálu je právě i logo nebo firemní značka.

Na hlavičkový papír určitě umístěte i základní informace o vaší společnosti, jako je identifikační číslo (IČ), daňové identifikační číslo (DIČ), adresa, telefon, email a také dodatečné informace jako je zápis do obchodného rejstříku.

Na hlavičkový papír můžete přidat i doplňující informace. Je nutné pamatovat na jeho vzhled, aby zůstal na první pohled čistý a úhledný a nebyl přeplněn přebytečnými údaji. Pro vaše dobré corporate identity je nutné pamatovat na to, že hlavičkový papír není prostorem pro reklamu, ale spíše forma decentní prezentace vaší společnosti.

Jak vyrobit hlavičkový papír?

Pro základní návrh hlavičkového papíru jde využít jakýkoli grafický editor, ve kterém si rozložení firemního dopisu upravíte a navrhnete zcela sami. Zároveň si jej pak sami můžete vytisknout.

Můžete pracovat jak s černobílou, tak s barevnou verzí. Dobré je pamatovat na to, aby zvolené barvy korespondovaly s barvami firemního vizuálu.

Chcete-li vytvořit hlavičkový papír od profesionálů, můžete oslovit nás. Hlavičkový papír připravíme dle vašich požadavků a pohlídáme při tom nejen to, na jaké tiskárně bude hlavičkový papír vytištěn, ale i jeho kvalitní grafický návrh, druh a gramáž papíru a výslednou kvalitu barev.

Nabízíme vám náš pohled na základní prvky firemní grafiky, které vás budou inspirovat k vytvoření jednotného vizuálního stylu firmy. Jakmile navrhneme logo, barevný vizuál společnosti a grafický styl prezentace, můžeme okamžitě začít pracovat na vašich vizitkách, dokumentech, tiskovinách i vlastním hlavičkovém papíře. To vše významně přispěje k profesionálnímu vnímání vaší corporate identity.