Hlavičkový papír jako součást corporate identity

24/04/2018

Korporátní identita je důležitý nástroj marketingu i vedení firmy, který má za cíl jasně identifikovat produkty dané firmy na první pohled. Do tohoto označení spadá také určení toho, jak má firma vystupovat vůči zákazníkům, jak se vůči sobě mají chovat zaměstnanci, jak komunikovat a další prvky.

Mnoho lidí si myslí, že hlavičkový papír je v dnešní době spíše přežitek, ale právě naopak. Hlavičkový papír jako součást corporate identity zlepší pozitivní dojem z písemné komunikace. Použití hlavičkového papíru je profesionální, navíc se tak v komunikaci jasně identifikujete a protistrana tak na první pohled pozná, kdo je odesílatelem korespondence.

 

Co nesmí chybět na hlavičkovém papíře?

Na hlavičkový papír vždy umístěte logo v dostatečné velikosti a kvalitě. Logo je neodmyslitelně spjato s vaší firmou a spadá do jejího vizuálu, proto nesmí chybět ani na hlavičkovém papíře.

Umístěte na něm také základní informace o firmě jako je IČ, DIČ, kontakty (e-mail, adresa, telefon) a informace o zápisu do obchodního rejstříku.

Na hlavičkový papír můžete nechat natisknout i další doplňující informace, vždy ale dbejte na to, aby styl hlavičkového papíru zůstal čistý a papír nebyl zahlcen zbytečnými informacemi ještě před tím, než na něj vůbec něco napíšete. Myslete na to, že hlavičkový prostor není reklama, ale forma prezentace a podpoření vaší corporate identity.

 

Jak vyrobit hlavičkový papír?

Pokud si chcete hlavičkový papír udělat sami, lze použít libovolný grafický editor, se kterým umíte pracovat a následně si papír sami vytisknout nebo nechat vytisknout v profesionální tiskárně.

Hlavičkový papír pro podporu corporate identity může být barevný i černobílý, ideálním řešením je ale kombinace barev dle firemního vizuálu tak, aby s ním barva hlavičkového papíru korespondovala.

Pokud však chcete mít jistotu, že bude práce odvedená kvalitně a výsledek tak bude reprezentativní a použitelný pro firemní komunikaci, svěřte tvorbu hlavičkového papíru odborníkům. Neváhejte a kontaktujte nás, rádi pro vás hlavičkový papír připravíme dle vašich požadavků.

Roli na tom, jaký bude výsledný efekt hraje jednak kvalitní grafický návrh, ale také to, na jaké tiskárně bude hlavičkový papír vytištěn, na gramáži a druhu papíru, který bude použit, ale také na kvalitě barev.

 

Pokud ještě nemáte vytvořené kvalitní logo ani navržený jednotný vizuální styl firmy, podívejte se na základní prvky firemní grafiky. Poté, co budete mít navrženy barvy firmy, logo a grafický styl, lze začít pracovat na hlavičkovém papíře, vizitkách, tiskovinách a dalších dokumentech, které podpoří corporate identitu vaší firmy.

news

Leave a Reply

Vyzkoušejte naše služby: