ON-LINE MARKETING A TVORBA BANNERŮ

07.04.2020

Důležitou součástí on-line marketingového mixu jsou bannery a jejich umístění buď na firemních webových stránkách nebo i na jiných místech internetu. 

Hlavním cílem reklamních bannerů je nejen propagace vašich konkrétních produktů a služeb, ale i prezentace firmy nebo obchodní značky.

Jak vytvořit efektivní banner pro reklamu?

Obvykle je vhodné svěřit takový úkol specialistům z reklamní agentury, kteří mají nejen grafiky, ale i zkušené marketingové managery. Taková agentura vám navrhne nejen banner samotný, ale doporučí také jeho konkrétní umístění na internetu a to s ohledem na přínos a využitelnost společnosti.

Má-li být výsledný efekt reklamního banneru co největší, je potřeba správně určit firemní cíle. Když budete specifikovat objednávku, určitě popište nejen, co chcete propagovat, ale také výhody dané služby či produktu oproti konkurenci. Zároveň nezapomeňte uvést požadovanou velikost banneru nebo přání, kde konkrétně má být umístěn. Pokud byste si nebyli jistí, kontaktujte nás a my vám s volbou kritérií pro výrobu a umístění správného banneru rádi poradíme.

Kdy využít reklamní bannery v on-line marketingu?

Odpověď je snadná. Jsou ideální vždy, když chcete zaujmout potencionálního klienta. Čím? Máte například nějaký nový produkt či službu? Přejete si více zviditelnit logo nebo značku? Máte nějakou aktuální akční slevu či nabídku? Nebo u vás probíhá časově omezená nabídka? Při všech takových situacích oceníte reklamní banner. S jeho pomocí o sobě a svých produktech dáte vědět více zákazníkům, dostanete se do širšího povědomí a zvýšíte návštěvnost svých webových stránek a tím i vlastní prodej nebo využití nabízených služeb.

Jak má banner pro on-line marketing vypadat?

Není tajemstvím, že dobře zvolené grafické prvky v banneru lákají čtenáře na internetu k akci. To bezpochyby platí i o reklamním banneru. Proto musí být banner nejen dostatečně čitelný, ale také přehledný a graficky poutavý. K zaujmutí by měl obsahovat stručné a jasně pochopitelné informace.

Aby banner „donutil“ jeho čtenáře k akci, je vhodné umístit do něj nějaká interaktivní tlačítka typu „Koupit“, „Zaregistrovat“, „Objednat“ nebo „Získat slevu“ či „Rezervovat“.

Výhodné také může být umístit různé typy a velikosti bannerů a následně sledovat a analyzovat, které z nich mají největší úspěch. To vás pak efektivněji nasměruje k budoucím reklamním kampaním.

Kde reklamní banner umístit?

Tvorba reklamního banneru sama o sobě pro on-line marketing nestačí. Grafické prvky vašich bannerů je nutné dobře umístit a pak i dobře zacílit na potenciální zákazníky. 

Jsou-li webové stránky příliš velké a obsáhlé, může se stát, že se potencionální zákazník nedostane k důležitým informacím o aktuálních akcích a slevách. Právě v takovém případě je nejlepší dát mu potřebné informace vědět hned při návštěvě titulní stránky – a to právě dobře viditelným bannerem. Kliknutím na něj se tak zákazník dostává ihned k informacím, které hledá.

Mnohem častější ale bývá umístění reklamního banneru na jiných webových stránkách. Protože právě tam můžete získat nové zákazníky, je nutné, abyste správně zacílili na místa, kam budete banner dávat. Hledáte jen svou cílovou skupinu. Hledáte jen ty lidi, které vaše konkrétní nabídka, služba či produkt zaujme, kteří ji právě hledají. Jen tak se dostaví maximální efekt.

Výhody bannerové reklamy vůči textové reklamě

Bannerová reklama vám nabízí velký efekt s nízkými náklady. Pokud reklamu dobře nastavíte, lidé si vás snadněji zapamatují. Takové reklamní bannery totiž nejen zvýší prodej, návštěvnost webu, ale dostanou značku do povědomí dalších osob.

Dobře zvolený a vytvořený grafický prvek na první pohled okamžitě zaujme a lidé si ho hned zapamatují. Oproti textové reklamě tak máte s bannerem daleko větší dosah.

Jako specialisté v oblasti on-line marketingu tvorbu banneru rádi vyřešíme za vás a to vždy s ohledem na vaše přání a potřeby. Poradíme vám nejen s umístěním bannerů, ale i s dalšími možnostmi v oblasti on-line propagace společnosti.